آموزش طراحی لباس

  • ۰
  • ۰

امروزه مزون داری یکی از کسب و کارهای محبوب و پر درآمد ایران محسوب می شود. بالا رفتن سلیقه پوشش مردم و اهمیت به مد در بین خانمها به این امر کمک شایانی می کند. دو نوع مزون در این صنف وجود دارد، اولی نسبت به فروش محصولات دیگران اقدام می کند ولی دومی طراحی و تولید خواهد نمود.

قطعا افرادی که قضد تاسیس و راه اندازی مزون دارند بایستی از قبل آموزش های لازم را در حوزه های مختلف این کسب و کار طی نمایند. مزون داران می توانند خود به عنوان یک طراح لباس اقدام به فعالیت نمایند و یا از هنر و حرفه شخص دیگری در عملیات خود بهره ببرند.

برای آنکه بتوانیم بهترین عملکرد را برای مخاطبهای خود داشته باشیم و بهترین مجموعه لباس را به آنها ارائه دهیم، نیاز به ایده های جدید داریم که بوسیله تکنیکهای به روز آنها را اجرا نمائیم. این مهم نیازمند مطالعه و بررسی روزانه حوزه مد است.

مزون داران نیز برای به روز شدن می توانند در حین فعالیت و کسب و کار خود آموزشهای لازم را طی نمایند و بر مهارتها و دانش خود اضافه کنند. طراحی انواع پوشاک و آشنایی با روش های الگو کشی آنها را آماده مواجهه با هر نوع سلیقه و نیازی خواهد نمود. الگو سازی به روشهای مختلف برای پیاده سازی هر طرح کمک خواهد کرد. همچنین فراگیری خیاطی برای ارائه محصولی با کیفیت به مشتری می تواند موثر باشد.

به منظور کسب اطلاعات بیشتر در این حوزه در این وبلاک از نقش آموزش طراحی لباس در ارتقای سطح کیفی پوشاک منطبق با فرهنگ و سلیقه ایرانی مطالب زیادی خواهید خواند.

  • ۹۹/۰۱/۰۳
  • سیدرضا میرمحمدصادقی

آموزش

اجرا

ایده

راه اندازی

طراحی

طراحی لباس

لباس

مزون

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی